FANDOM

Derek Wish - Chairman (1998-2010)

Doğum : 6 Ocak 1961

Ten : Kumral Uyruk : Amerikan

Doğum Yeri : Londra

Fiziksel Durum : Ölü

"Herşey, Wilpharma İçin !"

Şirketin belki en çok ismi anıldığı zamanlarda ve en zor zamanlarında başında olan isimdi. Gen bilimi fikri ile çığır açıcak buluşlara imza atılmasını sağlamış bir çok umutsuz insanı hayata geri döndürmüştür. İyi bir finansman olan Wish Novac'ın serveti ile şirketin finans gücünü birleştirdiğinde , beklenmeyen büyümeler meydana gelmiştir. Novac tarafından işe alınan ve finans işlerini yürüten Wish daha sonra Başkanlık koltuğuna oturunca şirketin kat ve kat büyümesini sağlamış ardından bir çok departman/birim kurup şirketi geliştirmiştir. LM-7 ve LP-1'in bulunmasına temel ve olanak hazırlayan kişidir. Salgın sırasında soğukkanlılığı ile bir çok doğru kararlar vermiş ve çalışanlara kendini kanıtlamıştır. Siyaset ilede ilgilenen Wish şirketin bu alanda güç elde etmesini sağlamıştır. Hükümet ile anlaşıp özel izinli deneyler yaparak bir çok akla gelmez şeylerin denenmesine olanak vermiştir. Lavien adında bir eşi olan Wish'in birde Mia adında kızı vardır. Sempatik görünümü ile sürekli televizyon ekranlardadır. İnsanlığı savunan adalet ve eşitliğin tek çözüm olduğunu düşünen birisidir. Avrupa ile bir çok temasta bulunmuştur. Tesislerin özel olması konusunda özel toplantılar yapmıştır. 4 Eylül 2010 tarihinde tek kurşun ile intihar etmiştir. ardından gelen Eric Humpman sadece 1 yıl başkanlık koltuğunda oturabildi. Spence Novac'ın dev resmini yaptıran ve asan kendisidir. Novac'a karşı aşırı bağlıydı. İradesi ve kişiliği güçlü birisi olarak tanınıyor.