FANDOM

Lara Morrison - Head of WilGenSYS - WilBCS (1998-2011)

Doğum : 8 Mayıs 1957 Ten : Esmer Uyruk : Meksikan/Amerikan Doğum Yeri : Guadalajara Fiziksel Durum : Yaşıyor

"Bilim'e istediğimi yaptırabilirim, beynime tapmalı."

Meksikalı ve Amerikalı bir çiftin çocuğu olan Lara ailesinden gelen bir rahatsızlık sebebi ile asla çocuk sahibi olamamıştır. Küçük yaşlarında bir çok gününü puzzle yapmak ile geçirmiştir. İlkokulu birincilikle bitirmiş ve ailesi tarafından özel eğitim veren bir liseye yerleştirildi. Orada başarısız olduktan sonra normal liseye dönen Lara'nın bir çok erkek arkadaşı olmuştur. Basketbol takımının Cheerleader'liğini yapmıştır. Ardından güç bela üniversitede Biyoloji bölümünü okumuştur. Derek Wish ile 4 ay süren bir beraberliği olmuştur. Daha sonra Kimya bölümü üzerine ikinci üniversitesini bitirmiştir. 2 kez nikah masasına oturmuş ancak son anda dönmüştür. Bir çok kendi çapında araştırmalar yapıp bunu Dünya'ya kabul ettirmiştir. Kendisinin düzenlediği bir konferansta o zamanki WilPharma Kurucu Başkanı Spence Novac ile tanışıp kendisinden aldığı iş teklifini orada kabul edip WilPharma şirketinde çalışmaya başlamıştır.Öncelikle ilaç üzerine çalışan Morrison , o zamanlar yönetim kurulu üyesi Derek Wish tarafından gen bilimine yönelmesini istemiş ve yeterliği kaynağın ayrılacağı sözünü vermişti. Kısa süre sonra başa geçen Derek Wish WilGenSYS'i kurarak başına kendisi atamıştır. Saatlerini bu birime harcayıp en sonunda BGC sistemini geliştirdi. Ardından LM-7 , LM-6 , LM-5 , LM-4 , LM-3 , LM-2 , LM-1 , LP-1 programlanabilir virüslerini üretmiştir. Bunlar arasında sadece BGC , LM-7 , LP-1 bilinmesine rağmen LM-1'in hepsinin atası olduğunu Morrison her fırsatta dile getirir. Basında güler yüzlü sempatik tavırlarıyla bir çok kişi tarafından sevilir.Bilim dünyasında bir çok ödüle sahiptir.LM-7'nin açılımı Lara Morrison v7 'dır. Virüslere isimlerinin konulmasını bizzat Wish istemiştir. LP-1 ise , Lara Pregnancy v1 anlamına gelmiştir. Bu virüsü Lara çocuk sahibi olmak için üretmiştir ve test aşamasında tek denek olarak kendini kullanmıştır. 8 ay 23 gün sonra başarılı bir şekilde 2 çocuk dünyaya getirmiştir. Çocuklarının adı Alexei ve Angela'dır. Şirket kapatılana kadar masasından asla ayrılmamıştır. Wish'e ve WilPharma aşırı derecede sağdıktır. Odasında Spence Novac'ın tablosunu asılı tutar.