FANDOM

Spence Novac - Founder of WilPharma

Doğum : 1 Kasım 1928 Ten : Esmer Uyruk : Hırvat/Amerikan Doğum Yeri : Ilianois Fiziksel Durum : Ölü

"Övünebileceğim tek şey, bıraktığım mirasın devrim niteliğinde olduğudur."

1 Kasım 1928 de Ilianois'te Dünya'ya geldi. Eğitimini özel ilkokul,lise ve üniversitede yaptı. İngilizce dahil 6 dil bilen Kimyager olarak mezun olan Novac, babasından kalan pekte büyük olmayan mirası ile WilPharma şirketini kurdu. Amacı insanlara hastalıksız hayatı sunabilmekti ancak elindeki imkanların yetersiz olduğunun farkında olan Novac ilaç sektörüne yönelmek zorunda kaldı. Soğuk, fazla gülmeyi sevmeyen biri olarak tanındı. Etkili konuşmaları ile bir çok konferansa damgasını vurmuştur. Lara Morrison'ı işe alan kişidir. Kendisinin devrimin temeli olarak tanımlar. Şirketin önemli ilaçlarının çoğunun yaratıcısıdır. Şirketin büyümesinde en büyük rol oynayan kişilerden biridir. Kurucu ve Onursal Başkan olarak şirketin giriş katında dev resmi vardır. 30 Temmuz 2002 tarihinde ölmüştür. Vasiyeti, WilPharma'nın hiç bir zaman yerinde durmaması gerektiği ve insanlık için en büyük adımları her zaman WilPharma'nın yapmasını istemiştir. Tüm servetinide şirketin finansal kaynakları için bırakmıştır. Evlenmiştir ancak karısı ve çocukları trafik kazasında feci bir şekilde ölmüştür.